FischiiiEnTjockis

Tjena. Följ mig i min resa! Jag har varit tjockis mer eller mindre hela mitt liv och vill ändra på detta då jag inte mår bra "i mig själv". Jag startar nu från scratch med sämsta möjliga kondition och en vikt på massvis. Stora anledningen till att jag drar igång detta är att jag spelar biljard i landslaget och känner att jag förlorar matcher pga min kondis och att jag inte känner mig "fri i min stöt" (svårt förklarat) pga att min kropp är i vägen. Jag går inte en biljardmatch utan att bli svettig och trött vilken bevisar hur jävla illa det är rent utsagt. I turneringar så kan man ofta få spela flera matcher efter varann och i nuläget så har jag det riktigt jobbigt med flera matcher i följd. Jag kommer att skriva varje dag om vad jag gjort och käkat och ge mig själv betyg 0-10 över hur nöjd jag är med dagen. Långsiktiga och delmål är: Delmål: 1. Gå ner 10kg Slutmål: Väga 85kg

Dag 17

Igång i spåret samt invägning👇

Åkte som sagt hem till Västerås och på vägen stannade jag och tog spåret👌 2,5km jogg/PW. Kändes skönt att komma igång igen efter magsjukan! Joggar på tills jag inte orkar mer men försöker hålla ett högt gåtempo när jag slutar jogga och när jag känner att jag kan jogga igen så joggar jag tills jag blir trött igen 😄 Så brukar det se ut när jag är ute i spåret😬 Tänkte fråga en liten sak, skulle det vara intressant om jag skrev upp tiderna jag gör på 2,5km och 1,8km? Så kan vi följa tillsammans här på bloggen hur det går och om jag klår mina gamla tider? Svara vad ni tycker!
Körde invägning idag fast hemma hos Morsan (Västerås) så säkert så skiljer sig vågarna men om vi låtsas att de är samma våg så har jag gått ner -3,7kg sen sist.

Ätit idag:
Frukost: Inget
Lunch: 500g naturell kvarg
Middag: Pasta typ 100g, fläskytterfilé typ 100g.
Mellanmål: två ägg

Träning: 2,5km
Betyg för dag: 7/10

Komihåg att kommentera om ni tycker att jag ska skriva tider på mina löprundor!☺️

Tack för all pepp osv! ❤️

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Jaa! 😉

2 Kämpa!
skriven :

Vore rolig läsning! Härligt blogg!

3 Kör
skriven :

Det vore rolig läsning :)

4 Anonym
skriven :

Såg du varit magsjuk med, då tappar man ju något kilo extra. Så bli i






När man är magsjuk tappar man några kilo. Bli inte nedslagen om kroppen vill ta igen och du går upp något nu efteråt. Glöm inte att äta frukost typ kokt ägg och knäcke samt lite lättyougurt går bra. Mellanmål med frukt tycker jag du bör lägga till med. Försök att gå ner långsiktigt och inte för snabbt, går man ner för snabbt så är risken större att man går upp igen. Bra att du tränar försök lite varje dag, spring inte för långt nu i början, det frestar på kroppen när man är tung skada dig inte .

5 Anonym
skriven :

Skriv gärna tider.😊 klå sitt eget är kul och man kämpar mer med hejarklack. Heja dig. 😊

6 Anonym
skriven :

Skriv gärna tider. Så kul att följa 👏👏👏